تحلیل تکنیکال نسبت ارزش پوند به دلار استرالیا (GBPAUD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال نسبت ارزش پوند به دلار استرالیا (GBPAUD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399

پوند در روزهای اخیر پس از برخورد به سقف کانال نزولی بلند مدت، نسبت به دلار استرالیا در موضع ضعف قرار گرفته و سقوط شدیدی را تجربه کرده است. این حجم از قدرت نمایی دلار استرالیا بخاطر قدرت گرفتن این ارز کالایی در بازگشایی بازارهای مالی چین پس از فائق آمدن بر مشکلات کرونا میتوان عنوان کرد. اما اکنون زمزمه های موج دوم شیوع کرونا شنیده میشود که با نزاع اقتصادی چین و استرالیا بر ارز این کشورها تاثیر سو خواهد گذاشت.

همانطور که در شکل زیر مبینید کانال زرد رنگ کانال میان مدت صعودی بوده است که اکنون در نقطه بحرانی و حساسی قرار دارد. به منظور بهره مندی از تحلیل دقیق تر باید منتظر بود که در این نقطه حساس واکنش معامله گران به چه صورت خواهد بود و نمودار قیمت پس از این نقطه روند صعودی را در پیش خواهد گرفت یا نزولی

به جهت آینده رفتاری قیمت دو سناریوی نزولی و صعودی را در زیر مطرح میکنیم:

  • سناریوی صعودی : در صورت پیروزی خریداران در بازار و شنیدن خبرهای خوب برای اقتصاد بریتانیا میتوان انتظار صعود قدرتمند از کف کانال به سمت بالا را داشت که مقاومت های مهم پیش رو عبارتند از 1.8800 و 1.9500
  • سناریوی نزولی : در صورت شکست از کف و افزایش فشار فروش میتوان انتظار نزول قیمت تا اعداد سطوح حمایتی ابتدا 1.7600 و پس از آن 1.7300 را داشت.
ارزش پوند به دلار استرالیا (GBPAUD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *