تحلیل تکنیکال قدرت واحد پول نیوزیلند نسبت به ین ژاپن | 4 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال قدرت واحد پول نیوزیلند نسبت به ین ژاپن | 4 مرداد ماه 1399

در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن ارزهای کالایی دلار نیوزیلند با رشد قابل توجهی روبرو بوده است. ولی در آخرین روزهای هفته گذشته با بالاگرفتن مجادله سیاسی بین چین و آمریکا مقداری از ارزش دلار نیوزیلند کاسته شد.

همانطور که در نمودار تحلیل تکنیکال زیر میبینید میزان ارزش دلار نیوزیلند در برابر ارز امن ین ژاپن در میان مدت (کانال آبی رنگ) از سال 2014 وارد کانال نزولی 6 ساله خود گشته و از نرخ قیمت 93 تا نرخ کنونی 70.4 کاهش یافته است. اما همانطور که مشاهده میکنید اکنون در کانال کوتاه مدت زردرنگ این سقف شکسته شده و دوباره به داخل کانال سقوط کرده است.

به جهت آینده رفتاری قیمت در صورت عبور از مقاومت 71.50 خطوط مقاومت بعدی سرراه قیمت ابتدا عدد 73.30 و پس از آن 75.00 خواهد بود. در صورت تثبیت قیمت زیر سطح 70 میتوان سطوح حمایت کننده بعدی قیمت را اعداد 66.70 و 64 در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *