تحلیل تکنیکال قدرت واحد پول نیوزیلند نسبت به ین ژاپن | 21 خرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال قدرت واحد پول نیوزیلند نسبت به ین ژاپن | 21 خرداد ماه 1399

در روزهای اخیر با توجه به قدرت گرفتن دلار نیوزیلند در بازارهای جهانی در پی اعتماد سازی بیشتر نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی جهان، شاهد بودیم تقاضا برای این ارز بین المللی افزایش یافت. تحلیل تکنیکال قبلی ارائه شده در مورد این دو ارز در 6 خرداد 99 را میتوانید با کلیک در اینجا مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده میکنید نمودار قیمت طبق انتظارات به سقف کانال نزولی زرد رنگ رسیده است و هم اکنون در حال تصمیم گیری برای برگشت و یا شکست روند میباشد. با توجه به آخرین کندل روزانه تشکیل شده پس از برخورد به سقف کانال مشاهده میشود در اندیکاتور آر اس آی روزانه در محدوده اشباع خرید قرار داریم و هیستوگرام های مکدی نیز کاهشی شده اند. به جهت آینده رفتاری قیمت در دو جهت صعودی و نزولی فرضیه های زیر را مطرح میکنیم:

  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت قیمت براساس کندل بازگشتی شکل گرفته و گذر از محدوده حمایتی آبی رنگ  رسم شده می توان نقاط حمایتی بعدی 67.60 و 63.50 را بر سر راه قیمت معتبر دانست.
  • فرضیه صعودی : در صورت شکست خط روند نزولی میان مدت و پس از آن بلند مدت، میتوان انتظار داشت نمودار قیمت ابتدا مقاومت 75.00 و پس از آن 78.75 را بر سر راه خود مشاهده کند.
پول نیوزیلند نسبت به ین ژاپن | 21 خرداد ماه 1399
نمودار فعلی 21 خرداد 99 | مشاهده نمودار با کیفیت بالا
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *