بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول بهمن 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول بهمن 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

شاخص هم وزن، این شاخص با حمایت از ناحیه 107421 هزار واحد، از سقف قبلی خود عبور کرده و به سمت اهداف اعلامی در حرکت است.

فلوله، این سهم از محدوده حمایتی اعلامی 1323 با افزایش تقاضا تا 1590 تومان افزایش قیمت داشت. با تثبیت نمودار روی 1500 تومان، اهداف بعدی در دسترس خواهند بود. تحلیل معتبر است.

اخابر، این سهم نیز با ورود خریداران و افزایش تقاضا تا کنون بالغ بر 40 درصد بازدهی داشته است حال با شکست مقاومت 546 تومان و همچنین مقاومت کانال صعودی، در حال تثبیت روی محدوده 546 تومان می باشد. اهداف تحلیل معتبر هستند.

خدیزل، این سهم نیز برخلاف انتظار ما، بدون اصلاح از محدوده مقاومتی 1157 تومان عبور کرد و حال در محدوده مقاومتی 1372 تومان قرار دارد که با عبور از آن هدف بعدی فعال خواهد شد. بازدهی فعلی از زمان ارائه تحلیل بیش از 40 درصد است.

دی، این سهم با افزایش تقاضا موفق به عبور از مقاومت 354 تومان شده و اکنون درحال تثبیت روی آن است. اهداف معتبر هستند.

سجام، این نماد نیز با اتمام اصلاح قیمتی/زمانی خود به سمت اهداف اعلامی در حرکت است. تحلیل معتبر است.

برکت، این سهم اکنون در ناحیه مقاومتی خط روند نزولی خود قرار دارد که با عبور از آن اهداف اعلامی در دسترس خواهند بود.

مداران، این سهم نیز در حال تکمیل الگوی اصلاحی قیمتی/زمانی خود است. تحلیل معتبر است.

غچین، در تحلیل این نماد به اتمام الگوی اصلاحی آن اشاره شد که حال بعد از شکست مقاومت خط نزولی به مقاومت خط میانی کانال واکنش داده است. بنظر می رسد سهم در حال پولبک به مقاومت شکسته شده است. اهداف معتبرند.

شراز، متاسفانه این نماد نتوانست از مقاومت حوالی 5500 عبور کند و با اصلاح روبرو شد و اکنون در محدوده حمایت کانل صعودی خود قرار دارد که باید دید در روزهای آتی روند سهم چگونه خواهد بود.

واعتبار، این نماد نیز گام آخر اصلاح خود را کامل کرد و میتواند با خروج از تراکم و شکست مقاومت b-d به سمت اهداف اعلامی پیشروی قیمتی داشته باشد. تحلیل معتبر است.

ریشمک، الگوی اصلاحی این سهم با شکست مقاومت خط روند نزولی خود با تغییراتی همراه بود و اکنون به سمت اهداف اعلامی در حرکت است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • برنامه درجه ۱_فقط در نمودار امکانات خیلی کم هست.هفتگی ماهانه و یا بدون تعدیل و رنگ پس زمینه اصلاح کنید

  • با سلام
    متاسفانه بعضی تحلیل ها یک روز عقب هستند و موقع ارائه از طرف شما با مراجعه به نماد، قیمت لحظه ای از قیمت های شما بالاتر رفته است.

    • سلام این نمادها نمادهایی هستند که در طول هفته معرفی شدند و در زمان معرفی طبیعتا قیمتشون با امروز متفاوت بوده. سپاس از همراهی شما.

    • سلام و درود. درخواستتون به تیم تحلیل منتقل شد. موفق و پرسود باشید.

    • سلام و درود. به علت حجم بالای نمادهای درخواستی تحلیل همه اون‌ها زمان بر و در حال حاضر غیرممکنه. امیدوارم این هفته نماد درخواستی شما مورد تحلیل کارشناسان سیگنال قرار بگیره.

    • سلام، درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال منتقل شد. با ما همراه باشید.

  • باسلام در نمودار تکنیکال بعضی سهم ها یکروز عقب هستند مثال کچاد که ۱/۱۱ را نشان میدهد منظور نمودار شمعی

    • سلام و عرض ادب. این مشکل به تیم فنی منتقل شده و به زودی حل خواهد شد. سپاس از همراهیتون