قیمت جهانی واکسن کرونا و رشد حیرت انگیز قیمت سهام کمپانی های تولید کننده واکسن

قیمت جهانی واکسن کرونا و رشد حیرت انگیز قیمت سهام کمپانی های تولید کننده واکسن

در هفته های اخیر با خبرهای خوب و مسرت بخش از جانب تولید کننده های واکسن کرونا شاهد تحولات شدیدی در حوزه بازارهای مالی و علی الخصوص سهام کمپانی های دارویی بودیم.

دو شرکت پیشرو در عرصه تولید واکسن یعنی کمپانی مدرنا و کمپانی فایزر آمریکا با اتمام فاز سوم تحقیقات بر روی جامعه آماری گسترده اعلام داشتند میزان موفقیت این واکسن ها در حدود 95 درصد بوده و در هفته های آتی برای مجوز استفاده اضطراری از سازمان غذا و داروی آمریکا درخواست مجوز خواهند کرد.

سهام کمپانی مدرنا در یک ماه گذشته با 44 درصد رشد از قیمت هر سهم 67 دلار به حدود 97 دلار رسیده است. سهام کمپانی فایزر نیز با 12 درصد رشد در یکماه گذشته از قیمت هر سهم 32 دلار به 36 دلار رسیده است.

در ادامه با صدور مجوز تولید انبوه واکسن میتوانیم شاهد رشد بیشتر قیمت سهام این کمپانی ها نیز باشیم.

رشد حیرت انگیز قیمت سهام کمپانی های تولید کننده واکسن کرونا

قیمت واکسن کرونا

در ادامه قیمت هر دوز واکسن را مشاهده میکنید که برای کمپانی فایزر مبلغ 19.5 دلار و برای کمپانی مدرنا قیمت 37 دلار اعلام شده است.

رشد حیرت انگیز قیمت سهام کمپانی های تولید کننده واکسن کرونا
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *