بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 5 تیر ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 5 تیر ماه 1399


فرانک سوئیس ارز امن کشورهای اروپایی و ین ژاپن ارز امن بازارهای آسیایی و امریکایی بشمار میرود. پس از دلار و یورو، سومین ارز معتبر و پر معامله در جهان ین میباشد که در روزهای اخیر با رشد شاخص های سهام آسیا شاهد افت تقاضا برای ین بوده ایم. همانطور که در تصویر زیر میبینید شاخص ترس و طمع بازار در بالای عدد 50 قرار گرفته و امیدها به بهبود بازارهای مالی افزایش یافته است.

ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 5 تیر ماه 1399

همانطور که در نمودار زیر نیز مشاهده میکنید در روزهای اخیر نمودار قیمت در حال تلاش برای صعود به بالای خطوط مقاومتی آبی رنگ بوده ولی تاکنون موفق نبوده است. در حال حاضر با توجه به اینکه نمودار قیمت بین دوسطح حمایتی 112 و مقاومتی 114.30 گیر افتاده است و در تایم روزانه کندل انگالفینگ مشاهده میگردد به جهت تصویری درست از آینده رفتاری قیمت نظریه های صعودی و نزولی به شرح زیر بررسی میگردد.

  • نظریه صعودی: در صورت رشد قیمت مقاومت های در پیش روی نمودار اعداد 114.30 و پس از شکست آن عدد 118 خواهد بود.
  • نظریه نزولی: در صورت برگشت قیمت و افت آن اولین سطح حمایتی سر راه عدد 112 و پس از آن 110 و نهایتا کف کانال صعودی در نظرگرفته خواهند شد.
ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 5 تیر ماه 1399
جهت مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *