2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 19 خرداد ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 19 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1دروز2.212.45
2بشهاب1.561.07

1. دروز : داروسازی روزدارو با نماد دروز در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 50 روزه و کف کانال در محدوده 1700 تومان، این سهم واکنش نشان داد و امروز هم توانست با صف خرید به کار خود خاتمه دهد. سرانه خرید هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 25 میلیون تومان و سرانه فروش حقیقی حدود 10 میلیون تومان بود. در صورت رشد از این محدوده، منطقه 2300 تا 2600 تومان در نزدیکی خط میانی کانال را می توانیم به عنوان هدف برای آن در نظر بگیریم.

 در صورت فشار فروش و افت قیمت، حمایت مهم بعدی برای این سهم در محدوده 1500 تومان قرار دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 19 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. بشهاب : لامپ پارس شهاب با نماد بشهاب، در بازار بورس و گروه ماشین آلات قرار دارد. بعد از رشد تا 6700 تومان، این سهم دچار اصلاح شد و با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 50 روزه و حمایت 5300 تومان، این سهم واکنش نشان داده است. در صورت رشد از این ناحیه و عبور از مقاومت 6700 تومان، می توانیم سقف کانال در حوالی 9 هزار تومان را به عنوان هدف برای این سهم در نظر بگیریم.

همچنین، در صورت فشار فروش و افت قیمت، حمایت های 5300 تومان و 4600 تومان پیش روی این سهم می باشد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 19 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *