رکوردشکنی شاخص بورس نیکی ژاپن (NI-225) و رسیدن به اوج قیمتی 30 ساله

رکوردشکنی شاخص بورس نیکی ژاپن (NI-225) و رسیدن به اوج قیمتی 30 ساله

در پی انتخاب نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا به عنوان رئیس جمهور بعدی، موج خوشبینی در مورد سیاست های اقتصادی آمریکا بازارهای سهام آسیا را فرا گرفت. شاخص بورسی نیکی ژاپن به اوج 30 ساله خود رسید و از مرز مقاومت تاریخی خود در عدد 24000 واحد عبور کرد.

در نمودار زیر به واضح مشخص است در یک روند صعودی چندین ساله قیمت توانسته اوج جدیدی را ثبت کند و در عدد 24200 واحد قرار گیرد. قیمت درسطح کلیدی مقاومتی در 24000 واحد پس از 3 بار برخورد نتوانسته بود این سطح را بشکند اما هفته گذشته پس از تلاش چهارم توانست به بالای این سطح مقاومتی برسد.

در صورت ادامه صعود قیمت به سطوح بالاتر سطوح مقاومتی بعدی اعداد 26350 و سقف کانال صعودی مدنظر خواهد بود و چنانچه قیمت به زیر سطح 24000 که اکنون به حمایت مهمی تبدیل شده است برسد میتواند تا سطوح حمایتی 21870 و 20300 ریزش نماید.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *