تحلیل تکنیکال ارزش دلار کانادا مقابل ین ژاپن (CADJPY) | (تاریخ 18 شهریور 99)

تحلیل تکنیکال ارزش دلار کانادا مقابل ین ژاپن (CADJPY) | (تاریخ 18 شهریور 99)

طبق آخرین تحلیل ارائه شده در 5 شهریور که از اینجا میتوانید مطالعه کنید بررسی کردیم که در صورت رشد قیمت با توجه به مولفه های تکنیکال بازار انتظار رشد تا محدوده 81.50 الی 81.70 دور از انتظار نیست. اکنون پس از گذشت حدودا 13 روز از تحلیل قبلی قیمت به محدوده مورد نظر رسیده و به سد محکم مقاومت 81.50 برخورد کرده است. با توجه به اینکه فردا 9 سپتامبر 2020 روز جلسه تعیین نرخ بهره بانک مرکزی کانادا میباشد، هرگونه تغییر در نرخ بهره منجر به واکنش شدید بازار خواهد شد. بطور کلی روند نمودار زیر در میان مدت نزولی بوده و اکنون بر سر راه قیمت دو مقاومت مستحکم وجود دارد.  

تحلیل تکنیکال ارزش دلار کانادا مقابل ین ژاپن (CADJPY)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

به جهت بررسی آینده رفتاری قیمت میتوان گفت در صورت شکست مقاومت مذکور و تثبت بالای آن شاهد رشد قیمت تا سطوح بعدی مقاومتی در سقف کانال آبی و عدد 84.50 خواهیم بود و چنانچه ریزش از سطح کنونی را شاهد باشیم سطوح حمایتی بعدی اعداد 78.0 و 75.0 در نظر متصور است.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *