تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار کانادا در برابر فرانک سوئیس (CADCHF) | تاریخ 10 آبان ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار کانادا در برابر فرانک سوئیس (CADCHF) | تاریخ 10 آبان ماه 1399

دلار کانادا بسیار تاثیر پذیر از قیمت های نفت در بازار جهانی بوده و همگام با این کامودیتی رشد و یا افت میکند. در نمودار زیر پس از شکست سطح حمایتی مهم در حوالی عدد 0.7200 مشاهده میکنیم ریزش عمیقی تا عدد 0.6620 صورت پذیرفته که نشات گرفته از افت قیمت های نفت در پی کرونا و ماههای بعد از آن است. قیمت در نمودار زیر در میان مدت نزولی بوده و قیمت نتوانسته خود را به بالای میانگین متحرک 200 برساند تا بتوان به نشانه های صعود امیدوار بود.

در زیر همانطور که میبینید سطح کلیدی مقاومتی در 0.7000 همگام با سطح میانگین متحرک 200 شده و نشان از مقاومت جدی و مستحکم در این نقطه دارد. از طرفی پس از برخورد قیمت به سطح مقاومتی دینامیک خط مشکی رنگ شاهد برگشت قدرتمند از این ناحیه بوده ایم.

به هرحال سطح کلیدی مقاومت روانی استاتیک 0.7000 بسیار حیاتی بوده و روند بعدی قیمت را این سطح تعیین خواهد کرد. در صورت ریزش از این سطح میتوان سطوح بعدی حمایتی را اعداد 0.6750 و 0.6620 در نظر گرفت و در صورت تثبیت بالای این سطح کلیدی راه برای صعود تا مقاومت های 0.7200 و 0.7430 هموار خواهد شد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *