تحلیل تکنیکال ارزش دلار نیوزیلند در برابر دلار آمریکا (NZDUSD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارزش دلار نیوزیلند در برابر دلار آمریکا (NZDUSD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399

در روزهای اخیر شاهد رشد چشمگیر قدرت واحد پولی نیوزیلند بوده ایم که در مقابل نمودار شاخص دلار نیز افت کرده بود اما اکنون با زمزمه های شروع موج دوم کرونا اندکی دلار آمریکا به عنوان ارز مرجع جهانی تقویت شده است و در مقابل ارزهای کالایی در حال تضعیف شدن میباشند.

همانطور که در نمودار زیر میبینید قیمت پس از برخورد به سقف کانال نزولی میان مدت اکنون مقداری ریزش را تجربه کرده است اکنون با توجه به ایجاد کندل چکش وارونه در تایم روزانه و به جهت آینده رفتاری قیمت در مقطع حساس کنونی دو سناریوی صعودی و نزولی زیر بررسی میگردد:

  • سناریوی نزولی : در صورت تداوم نزولی با توجه به کندل چکش وارونه شکل گرفته بعد از تماس قیمت به سقف کانال و تاییدیه های بعدی انتظار میرود قیمت در صورت ریزش بیشتر بر سر راه خود سطوح مقاومتی 0.6300 و 0.6200 و نهایت خط چین میانی کانال را مشاهده کند.
  • سناریوی صعودی : در صورت افزایش فشار خریداران در بازار به هدف شکست سقف کانال نزولی فقط بعد از شکست و تثبیت بالای این سطح میتوان اظهار نظر نمود که در صورت وقوع این نظریه سطوح حمایتی ابتدا در 0.6750 و پس از آن 0.6930 مطرح میگردد.
دلار نیوزیلند در برابر دلار آمریکا (NZDUSD) | تاریخ 27 خرداد ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *