تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 17 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 17 شهریور ماه 1399

 آخرین تحلیل این نمودار را در 6 شهریور از اینجا میتوانید مشاهده کنید. در روزهای گذشته طبق آخرین تحلیل که روی این نمودار داشتیم با توجه به روند مثبت افزایش ارزش پوند و افت نسبی یورو شاهد ریزش در این نمودار تا سطوح مقاومتی ذکر شده بودیم. هم اکنون با به نزدیک شدن به ضرب الاجل تعیین شده توسط اتحادیه اروپا برای برگزیت تا پایان ماه سپتامبر به نظر اکثر تحلیلگران این خروج با توافق خواهد بود و باعث رشد ارزش پوند و افت یورو خواهد شد.

در نمودار آیدیت شده زیر نیز شاهد افت قیمت تاسطح مقاومتی 0.88700 بودیم که بعد از برخورد به میانگین متحرک 200 روزه مقداری تا سطوح بالاتر اصلاح انجام داده است. در صورت ادامه فشار فروش و رشد متوالی ارزش پوند شاهد افت بیشتر قیمت در نمودار تا سطوح مقاومتی بعدی در 0.8800 و 0.8690 نیز خواهیم بود و اگر چنانچه خریداران دوباره قدرت را در بازار بدست گیرند شاهد رشد تا سطوح حمایتی ابتدا خط روند مشکی و پس از آن تا عدد 0.9070 خواهیم بود.

یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 17 شهریور ماه 1399
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *