تحلیل سهام کمپانی والمارت (WMT) | 3 آوریل 2021

تحلیل سهام کمپانی والمارت (WMT) | 3 آوریل 2021

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت، شعبه‌های فراوانی در سرتاسر دنیا دارد. وال مارت سومین شرکت غیرخصوصی بزرگ جهان است و همچنین بزرگترین کارآفرین جهان محسوب می‌‌شود و بالغ بر دو میلیون نفر کارمند دارد.

وال مارت در 15 کشور جهان، 8500 فروشگاه با 55 نام‌های مختلف دارد و 660000 نفر در فروشگاه‌های خارجی این شرکت آمریکایی فعالیت می‌کنند.

همچنین وال مارت در جریان بحران اقتصادی کرونا ، آسیب مالی جدی ندید و با درآمد سالیانه‌ای بالغ بر 421 میلیارد دلار، همچنان در حال توسعه و سودرسانی به صاحبان خود است.

تحلیل تکنیکال:

در آخرین تحلیل کمپانی والمارت اظهار داشتیم که قیمت های کنونی سهام این کمپانی در محدوده 150 دلار بالاست و نیاز به اصلاح تا روی سطوح حمایتی دارد که این مهم پس از گذشت یکماه رخ داد و اکنون قیمت روی سطح حمایتی 130 دلاری قرار دارد.

در ادامه در صورت شروع رالی صعودی از روی این سطح انتظار میرود قیمت به سطوح مقاومتی بالاتر در 152، 163 و نهایتا 176 دلاری دست یابد. در نمودار زیر با توجه به اینکه قیمت موفق شده سقف کانال صعودی چندساله خود را بشکند دستیابی آن به اهداف در سقف کانال زرد رنگ دور از تصور نیست.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
تحلیل سهام کمپانی والمارت (WMT
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال
تحلیل سهام کمپانی والمارت (WMT
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *