تحلیل سهام کمپانی والمارت Walmart (WMT)

تحلیل سهام کمپانی والمارت Walmart (WMT)

شرکت وال مارت یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که در سال ۱۹۶۲ توسط سم والتون (Sam Walton) راه‌اندازی شد. این شرکت دارای بزرگ‌ترین شبکه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف‌دار هایپرمارکت و مواد غذایی است. وال مارت بیش از ۱۱ هزار شعبه در ۲۸ کشور دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت دنیا از نظر درآمد شناخته شده است. این شرکت یک کسب‌و‌کار خانوادگی است و سهام اصلی آن به نام خانواده‌ی والتون است. آن‌ها حدود ۲.۳ میلیون کارمند در سراسر دنیا دارند و بزرگ‌ترین شرکت از نظر تعداد کارمند به شمار می‌روند.‌ والمارت در سال ۱۹۷۲ وارد بازار بورس نیویورک شده و در سال ۱۹۸۸ به‌عنوان پرسودترین خرده‌فروشی آمریکا شناخته شد.

تحلیل تکنیکال سهام والمارت

قیمت سهام این کمپانی در یک بازه 25 ساله روند صعودی داشته و در ابتدای سال 2021 موفق به شکست سقف کانال صعودی شده است. این قضیه میتواند باعث خوشحالی سهامداران این کمپانی شود زیرا همانطور که بواضح مشاهده میکنید قیمت پس از شکست سقف رشد خوبی داشته است. اما این تمام ماجرا نیست و قیمت میتواند تا سطوح مقاومتی بالاتر در اعداد 163 و 176 دلاری به اندازه ارتفاع کانال قبلی رشد نماید. قیمت در صورت ریزش روی سطح حمایتی 130 دلاری میتواند موقعیت خوبی جهت سرمایه گذاری پیدا کرده و موجب جلب توجه سرمایه گذاران شود. سطوح حمایتی 130 و 120 دلاری بسیار مهم هستند و در صورت ریزش قیمت به زیر این سطوح میتوان شاهد ریزش های عمیق تر بود.

تحلیل‌ تکنیکال ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *