تحلیل درخواستی کاربران (خودرو-فولاد-پالایش-شستا)

تحلیل درخواستی کاربران (خودرو-فولاد-پالایش-شستا)

در این نوشتار تحلیلی به بررسی آخرین وضعیت تکنیکی  4 نماد درخواستی شما همراهان همیشگی سیگنال(خودرو ، فولاد ، پالایش ، شستا)  پرداخته ایم.

تحلیل تکنیکال خودرو

خودرو بار دیگر به کف کانال قیمتی خود رسیده است. حمایت مهم سهم در کوتاه مدت در حوالی قیمتی  183-172 تومان (باکس سبزرنگ) قرار دارد که حفظ آن میتواند اهداف حدود 230 و 270 تومان را برای سهم در پی داشته باشد.
همچنین شایان ذکر است حمایت سالانه‌ی نماد خودرو در حدود قیمتی  160-156 تومن واقع شده است.

نمودار روزانه خودرو

تحلیل تکنیکال پالایش

صندوق پالایش که در میان مدت درون یک کانال صعودی(کانال آبی رنگ) در نوسان است، در حدود قیمتی 7400-7300 تومان حمایت مهمی دارد . مادامی‌که این ناحیه‌ی حمایتی حفظ گردد، صعود میان مدتی قیمت صندوق تا اهداف حدود 8300 و 9000 تومان دور از انتظار نمیباشد.

نمودار روزانه صندوق پالایش

تحلیل تکنیکال فولاد

فولاد طی روزهای اخیر ریزش شدیدی را تجربه نموده است. حمایت مهم فعلیِ این نماد شاخص ساز در حوالی قیمتی  435-400 تومان واقع شده است .
لازم به ذکر است حفظ حمایت یادشده می‌تواند موجب صعود مجدد قیمت سهم  تا مقاومت مهم حدود 600 تومان در میان مدت گردد.

نمودار روزانه فولاد

تحلیل تکنیکال شستا

شستا قبل از اینکه جهت مجمع بسته شود با واکنش به حمایتِ کف کانال قرمز رنگ خود چند روزی نوسانات مثبت را تجربه نمود. حمایت مهم سهم بعد از بازگشایی (با توجه به تقسیم سود 135 ریالی) حدود قیمتی 71/5  – 64/5 تومان میباشد که با حفظ این ناحیه‌ی حمایتی میتوان امیدوار به صعود میان‌مدتی قیمت سهم تا اهداف حدود 106 و 127 تومان بود.

نمودار روزانه شستا
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران