تحلیل شاخص سهام نزدک آمریکا (NASDAQ-100) | تاریخ 5 آبان ماه 1399

تحلیل شاخص سهام نزدک آمریکا (NASDAQ-100) | تاریخ 5 آبان ماه 1399

شاخص های بازار سهام آمریکا پس از خبر بهبودی رییس جمهور این کشور توانستند ریزش های صورت گرفته را تا مقداری جبران نمایند. اما اکنون در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میتوان بیشترین تاثیر را در فردای اعلام نتایج مشاهده کرد زیرا با پیروزی آقای ترامپ شاهد رشد این شاخص ها و در صورت پیروزی آقای بایدن با توجه به دیدگاه سختگیرانه ایشان مبنی بر اخذ مالیات بیشتر از کمپانی ها شاهد افت شاخص های بورسی خواهیم بود.

در نمودار زیر شاخص 100 شرکت برتر حوزه تکنولوژی آمریکا یعنی نزدک پس از شکست خط روند صعودی و تثبیت بالای آن تا محدوده مقاومتی 12470 واحد پیش رفت اما نتوانست به بالای آن نفوذ کند در ادامه به نظر اکثریت تحلیلگران بازار سرمایه آمریکا در صورت پیروزی ترامپ میتوان اهداف بالاتر در 14775  واحد را نیز مشاهده کرد و در غیر اینصورت سطوح حمایتی این شاخص اعداد 11580 و 9745 خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *