تحلیل شاخص بورس سیدنی (ASX) | تاریخ 19 مهر ماه 1399

تحلیل شاخص بورس سیدنی (ASX) | تاریخ 19 مهر ماه 1399

در استرالیا، نرخ بازدهی اوراق قرضه سه‌ساله به پایین‌ترین سطح تاریخی خود سقوط کرده است. ظاهراً قرار است اوراق بدهی کمتری منتشر شود. با این حال بازار سهام استرالیا اندکی رشد کرده است. از دید تحلیل فاندامنتال نوسانات بازار به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، آینده مبهم بسته مالی و کمکی دولت آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری باعث تشدید نوسانات بازار شده‌اند.

از دید تکنیکال شاخص بورس سیدنی پس از دست دادن حمایت مهم سطح 83.00 دچار ریزش تا سطح 81.48 گردید. با توجه به روند صعودی قوی این شاخص در میان مدت داخل کانال زرد رنگ در صورت ریزش های بیشتر سطوح حمایتی بعدی میتواند اعداد 78.00 و 73.50 در نظر گرفته شود اما در صورت رشد قیمت به بالای میانگین متحرک 200 میتوان انتظار رشد تا سطوح مقاومتی بالاتر در اعداد 90.00 و 97.00 را نیز داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *