تحلیل و بررسی سهام کمپانی مدرنا (MRNA) تولید کننده واکسن کرونا

تحلیل و بررسی سهام کمپانی مدرنا (MRNA) تولید کننده واکسن کرونا

در ماه ژوئن 2020 شرکت آمریکایی بیوتکنولوژی «مدرنا» اعلام کرد که نتایج کارآزمایی اولیه واکسن کرونا ساخت این شرکت نتایج امیدوارکننده‌ای داشته، اما هنوز به تحقیقات بیشتری نیاز است. اما در طی ماههای اخیر پیشرفت مراحل آزمایش واکسن در فازهای آزمایشی 1 تا 3 بسرعت طی پروتکل های سازمان بهداشت جهانی پیش رفته و طی برآورد دانشمندان تخمین زده میشود این واکسن نهایتا در اوایل سال 2021 روانه بازار گردد.

در این راستا به بررسی نمودار قیمت سهام این شرکت دارویی پرداختیم و میزان رشد و اهداف آینده قیمتی را تحلیل خواهیم کرد. همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید از زمان تاسیس این کمپانی در سال 2018 قیمت سهام آن رشد خوبی داشته و از قیمت اولیه 20 دلار در سال 2018 با چند صد درصد رشد حتی تا محدوده 90 دلار نیز پیشرفته است. قیمت در نمودار پس از افت و برخورد به حمایت مستحکم 55 دلاری اکنون حوالی 62 دلار معامله میگردد که با توجه به الگوی کنج مفروض انتظار رشد تا اهداف مقاومتی 106 و 135 دلار دور از تصور نیست. چنانچه قیمت بتواند کانال کوتاه مدت دوساله زرد را بشکند شاهد رشد تا سطوح بالاتر حتی تا مرز 300 دلار نیز خواهیم بود. اما اگر نمودار قیمت حمایت مهم 55 دلاری را از دست بدهد و به زیر آن ریزش نماید میتواند تا سطوح حمایتی 36 و 29 دلار نیز افت داشته باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران