تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار نیوزیلند به دلار کانادا (NZDCAD) | تاریخ 10 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار نیوزیلند به دلار کانادا (NZDCAD) | تاریخ 10 مهر ماه 1399

با بررسی تحولات بازارهای جهانی میتوان دریافت ارز دلار کانادا بخاطر ماهیت وابستگی به قیمت های نفت تحت تضعیف قرار گرفته و با روندهای منفی آتی نفت ضعیف تر نیز خواهد شد. از طرفی هرچند بیشتر شاهد ریزش ارزش شاخص دلار در بازارهای جهانی باشیم این موضوع به بازار کامودیتی قوت بیشتری میببخشد که این موضوع منجر به رشد ارزهای کالایی همچون دلار نیوزیلند و دلار استرالیا خواهد شد.

در نمودار زیر اگر به روند میان مدت نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که در یک روند نزولی داخل کانال زرد قرار داریم که اکنون قیمت در نقطه حساسی به جهت تعیین روند بعدی حرکت قرار دارد.

همچنین از نظر پرایس اکشن و الگوسازی، تشکیل الگوی سروشانه دور از دسترس نیست اما باید دید در روزهای آتی چه بر سر قیمت خواهد آمد. به جهت بررسی نقاط مقاومت و حمایت در صورت ریزش قیمت از نقطه کنونی شاهد قدرت نمایی سطوح مقاومتی در 0.8600 و 0.8400 خواهیم بود و چنانچه صعود قیمت را شاهد باشیم میتوان به سطوح حمایتی 0.8930 و 0.9000 اشاره کرد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *