تحلیل تکنیکال ارزش دلار استرالیا در برابر دلار امریکا (AUDUSD) | تاریخ 24 خرداد 1399

تحلیل تکنیکال ارزش دلار استرالیا در برابر دلار امریکا (AUDUSD) | تاریخ 24 خرداد 1399

در روزهای اخیر با بالاگرفتن تنش بین روابط تجاری استرالیا با چین – بزگترین مقصد کالاهای صادراتی استرالیا – شاخص سهام بورس سیدنی و ارزش واحد پولی این کشور (AUD) دچار تزلزل شد. از طرفی با بالاگرفتن تنش تجاری چین و آمریکا و شروع روند صعودی ایندکس دلار باعث شد نمودار این دو ارز دچار تغییرات شدیدی شود.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید قیمت به یک محدوده مقاومتی بسیار مهمی رسیده است. هم اکنون پس از گذشت حدودا 3 ماه از ریزش شدید قیمت بخاطر بحران کرونا، نمودار قیمت تمامی افت های قبلی خود را جبران کرده و به سطح حساس کلیدی کنونی رسیده است. به جهت آینده رفتاری قیمت دو سناریوی صعودی و نزولی مفروض به شرح زیر ارائه میگردد.

  • سناریوی صعودی : در صورت شکست سطح مقاومتی آبی رنگ و عبور از سقف کانال زرد پررنگ کوتاه مدت و تثبیت بالای این سطح می توان امیدوار بود قیمت با انرژی بیشتری اهداف بعدی خود در سطوح مقاومتی بالاتر در اعداد 0.7390 و پس از آن 0.7650 را ملاقات کند.
  • سناریوی نزولی : در صورت ادامه روند برگشتی شروع شده از نقطه سقف کانال و هم جهت با روند نزولی میان مدت می توان انتظار داشت نمودار قیمت سطوح حمایتی ابتدا در 0.6680 و پس از آن 0.6390 را مشاهده کند.
ارزش دلار استرالیا در برابر دلار امریکا (AUDUSD) | تاریخ 24 خرداد 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *