تحلیل تکنیکال نرخ ارزش دلار استرالیا در برابر ین ژاپن (AUDJPY) | تاریخ 20 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ ارزش دلار استرالیا در برابر ین ژاپن (AUDJPY) | تاریخ 20 شهریور ماه 1399

در روزهای اخیر با قدرت گرفتن دلار مقدار از رشد ارزهای کالایی چون دلار استرالیا کاسته شد و جلوی رشد اونس جهانی طلا نیز اندکی گرفته شد. از دید تحلیل فاندامنتال اقتصاد جهانی رو به بهبود است اما این روند بهبودی تضعیف شده و سرمایه گذاران با احتیاط بیشتری عمل میکنند.

شاخص های بورس ژاپن و استرالیا در محدوده مشخصی نوسان میکنند و رشد یا نزول خاصی نداشته اند اما با توجه به دید مثبت طلا میتوان انتظار افزایش بیشتر ارزش ارزهای کالایی را داشت.

در نمودار زیر همانطور که مشاهده میکنید روند نزولی نمودار در حال عوض شدن به سمت روند صعودی بوده پس از عبور قیمت از سطح مقاومتی مهم 76.30 و پولبک به این سطح آماده رشد تا محدوده های مقاومتی در 78.33، 80.50 و 83.90 شده است. چنانچه هرگونه خبر منفی باعث ریزش قیمت در این سطح گردد سطوح حمایتی نمودار در صورت تثبیت زیر عدد 76.30 اعداد 74.30 و 72.60 خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *