تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

در روزهای اخیر پوند انگلیس بدلیل اخبار منفی حوزه اقتصاد بریتانیا همچون تظاهرات در پی نژادپرستی و ترس از خروج برگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپا و از طرفی پتانسیل شروع موج تازه کرونا، دچار افت ارزش گردید. پوند برای دومین هفته متوالی از تاریخ 10 می 2020 به میزان 0.52 درصد به قیمت 1.2360 ارزش خود را از دست داده است. اقدامات بانک مرکزی انگلستان نیز به جهت کاهش صدمات اقتصادی کافی نبوده است. آقای نیل کشکاری رییس بانک مینیا پولیس در توئیتر خود اعلام کرد انتظار دارد نرخ بیکاری دوباره افزایش یافته و به عدد 20 درصد برسد.

در نمودار زیر پس از تشکیل الگوی لوزی و شکست از سقف آن نمودار قیمت به خط چین میانی کانال آبی رنگ بلندمدت رسیده است و در نقطه حساسی قرار گرفته است. به جهت آینده رفتاری قیمت پس از بررسی پرایس اکشن در تایم کوچکتر دو فرضیه صعودی و نزولی مطرح را به شرح زیر بررسی میکنیم.

  • فرضیه صعودی : در صورت رد شدن از خط چین میانی کانال صعودی بلندمدت میتوان انتظار داشت نقاط مقاومت بعدی بر سر راه قیمت اعداد 0.9150 و پس از آن سقف کانال زرد رنگ باشد.
  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت قیمت از خط چین میانی میتوان نقاط حمایتی ابتدا در 0.883 و پس از آن در صورت از دست رفتن حمایت عدد 0.869 را مد نظر داشت.
ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 2 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *