تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 10 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 10 مهر ماه 1399

با افزایش جریانات ریسک پذیری در بازارهای مالی در پی خبر مثبت پیرامون بسته حمایتی آمریکا (رشد ارزش دلار) و اظهار نظرهای بانک مرکزی اروپا نسبت به پایین نگه داشتن نرخ بهره برای مدت طولانی (افت ارزش یورو) باعث شد هجوم سرمایه ها به سمت دلار و خروج اندکی از طلا و ارزهای امن رخ دهد.

در نمودار زیر شاهد هستید با برخورد قیمت به سقف کانال نزولی میان مدت، ریزش صورت گرفته و پس از الگوسازی خط روند مهم 1.1750 به سمت پایین شکسته شده است. همانطور که میبینید الگوی سروشانه شکل گرفته از ناحیه گردن شکسته شده و قیمت دوباره به سطح قبلی بازگشته است.

در صورت ادامه ریزش از این سطح که به میزان 50 درصد فیبو موج قبلی هم اصلاح انجام داده است از جمله مقاومت های مهم بر سر راه میتوان به 1.1400 و 1.1200 اشاره کرد و در صورت صعود قیمت به بالای سطح 1.1750 میتوان سطوح حمایتی سقف کانال و عدد 1.2078 را مدنظر داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *