تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (8 مهر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (8 مهر ماه 1398)

این هفته در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو (Kitco) اکثر فعالین نظر به روند خنثی داشته اند. در همین راستا 31 درصد از فعالین حرفه ای پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته هم صعودی خواهد بود، 19 درصد پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود. همچنین 50 درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

همچنین از سرمایه‌گذاران خردی که در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند، 56 درصد به روند صعودی رأی داده اند، 26 درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 18 درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

نظرسنجی کیکتو

Hansen، سرپرست تیم استراتژی Saxo Bank، که از تحلیلگران حرفه ای بازار طلا به شمار می رود معتقد است که قیمت اونس طلای جهانی در معاملات هفته پیش رو کاهش خواهد یافت، اما از نظر او این کاهش قیمت طلا تنها یک حرکت اصلاحی در روند قوی صعودی است.

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

اونس از منظر تکنیکی همچنان بین سطوح اعلامی در تحلیل 1 مهرماه در حال نوسان قیمتی می باشد. برای معاملات این هفته در بازه روزانه باند حمایتی مهم 1480 – 1470 دلار به شمار می آید. همچنین مقاومت های مهم پیش روی قیمت سطوح 1500 دلار و 1512 دلار می باشند.

نمودار تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *