تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (1 مهر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (1 مهر ماه 1398)

این هفته در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو 47 درصد از فعلین حرفه ای پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته هم صعودی خواهد بود، 21 درصد پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود .همچنین 32 درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

در همین حال از سرمایه‌گذاران خردی که در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند، 59د رصد به روند صعودی رأی داده اند، 24 درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 17 درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (1 مهر ماه 1398)

در همین راستا Ole Hansen، سرپرست تیم استراتژی Saxo Bank، معتقد است که روند اونس طلای جهانی نزولی و متمایل به خنثی است.

 همچنین Adrian Day، رئیس شرکت مدیریت سرمایه آدریان دی، می گوید وقتی که اوضاع رو به وخامت بگذارد فدرال رزرو هم مانند سایر بانک‌های جهانی رو به کاهش نرخ بهره خواهد آورد که به نفع طلا خواهد بود.

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اونس از منظر تکنیکی پس از حفظ باند حمایتی اعلامی در تحلیل 25 شهویرماه در حدود بین 1520 – 1510 درحال نوسان قیمتی می باشد.

برای معاملات این هفته در بازه روزانه باند حمایتی مهم قیمت باند حمایتی 1493 – 1480 دلار به شمار می آید. همچنان برای معاملات این هفته هم این فرضیه که قیمت اگر بتواند جایگاه خود را در کانال 1500 دلار حفظ کند امکان دستیابی به سطوح 1520 و کانال 1530 دلار دست یابد وجود دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *