تحلیل تکنیکال غشهداب به همراه نمودار (29 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال غشهداب به همراه نمودار (29 دی ماه 1398)

شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در سال 1369 بصورت سهامی خاص تاسیس و در سال 1392 به سهامی عام تبدیل گردید. این شرکت در حال حاضر یکی از واحدهای فرعی شرکت گروه کارخانه جات صنعتی تبرک می باشد.

اولین عرضه سهام در بورس اوراق بهادار تهران در اوایل سال 1395 با نماد “غشهداب” در بازار دوم فرابورس صورت گرفت.

طی معاملات امروز این سهم تعداد 47.9 میلیون برگ سهم به ارزش 356 میلیارد ریال با قیمت پایانی 7444 ریال بین خریداران و فروشندگان داد و ستد شد که باتوجه به میانگین حجم ماهانه 15 میلیون سهمی، اختلاف 14 واحدی P/E این سهم نسبت به گروه خود و همچنین بیشتر بودن قدرت خریداران به فروشندگان نشان از تحرکات مثبت در این سهم می دهد.

بررسی تکنیکالی این سهم نشان می دهد که در صورت عبور قیمت از ناحیه 762 تومان و تثبیت روی آن، می تواند با اهداف 834 تومان، 1000 تومان، 1290 تومان و درنهایت 1577 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال غشهداب به همراه نمودار (29 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با اصلاح قیمتی روبرو شود می توان انتظار حمایت از محدوده های 657 تومان، 602 تومان و 558 تومان توسط خریداران را داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • یکی از بدترین سهام ها شده .از ۴۴۰۰ رسیده ۲۷۵۰.حقوقی اصلا سهم رو حمایت نمیکنه ،چه بسا کار سهامداران به شکایت از این شرکت که زیر مجموعه تبرک هست برسه.

    • سلام، نسخه ios موجوده میتونید از اناردونی و سیب بانک دانلود کنید.

    • سلام و درود. در حال حاضر اشتراک ویژه در سایت و اپلیکیشن سیگنال وجود نداره.

  • سلام من تازه وارد بورس شدم و نرم افزار شما رو تازه نصب کردم چطور میشه از این نرم افزار جهت کمک به خرید و فروش خودم استفاده کنم

    • سلام و درود. تحلیل ها و معرفی نمادهایی که در قسمت تحلیل بازار سهام گذاشته میشه، میتونه به شما کمک کنه.