تحلیل تکنیکال قیمت سهام کمپانی اپل (AAPL) | تاریخ 1 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال قیمت سهام کمپانی اپل (AAPL) | تاریخ 1 مرداد ماه 1399

همانطور که در آخرین تحلیل تکنیکال ارائه شده در مورد سهام کمپانی اپل در تاریخ 22 اردیبهشت بررسی کردیم گفته شد در صورت عبور قیمت سهام این کمپانی ارزشمند از سد مقاومت 325 دلاری میتوان اهداف قیمتی بالاتری برای این نمودار ترسیم نمود.

اکنون پس از گذشت مدتی مشاهده میشود با توجه به گزارش های سودآوری این شرکت بزرگ نمودار قیمت سهام آن رشد خوبی داشته و پس از عبور با قدرت از مقاومت 325 دلاری هم اکنون به زیبایی به تمام اهداف قبلی مقاومتی اشاره شده در تحلیل قبلی دست یافته است.

حال به نظر میرسد پس از برخورد قیمت به مقاومت 398 دلاری، قیمت دچار اصلاح گشته و به جهت آینده رفتاری قیمت در صورت ادامه رالی صعودی نمودار مقاومت های 398 و 437 دلاری مانع راه خواهند بود و اگر قیمت بخواهد استراحت کند و ریزش در این محدوده داشته باشیم سطوح حمایتی مدافع قیمت میتواند اعداد 355 و 325 دلار باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *