تحلیل تکنیکال سدبیر به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال سدبیر به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان” در تیر ماه سال 1379 با سرمایه 682،900،000 ریالی تحت عنوان “شرکت سرمابه گذاری و بازرگانی کارکنان مجموعه سیمان فارس و خوزستان (سهامی خاص)” به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت در بهمن ماه سال 1390 در فهرست نرخ های فرابورس قرار گرفت و سال بعد با نماد “سدبیر” در گروه “واسطه گری های مالی و پولی” برای اولین بار مورد معامله قرار گرفت.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از ” مشارکت و سرمایه گذاری در شرکت ها و طرح های تولیدی، صنعتی، بازرگانی، خدماتی و انجام هرگونه عملیات مالی و بازرگانی از جمله اعطاء و استفاده از تسهیلات، ارائه خدمات بازرگانی و مشاوره ای، خرید و فروش کالا و سهام در داخل و خارج از کشور و نیز سرمایه گذاری در املاک و بطور کلی اقدام به هرگونه عملیات مجاز اقتصادی در چارچوب قوانین جاری کشور”

در طول معاملات دیروز حدود 3.6 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 20907 ریال (4.52%+) داد و ستد شد. شایان ذکر است در دقایق انتهایی بازار دیروز صف خرید این سهم عرضه شد به طوری که قیمت آخرین معامله آن تا 20100 ریال ( 0.48%+) افت کرد.

بررسی نموداری این سهم نشان می دهد که در یک روند اصلاحی بالارونده قرار دارد و اکنون درون موج C از Y در حال نوسان است. این سهم در معاملات چند روز گذشته توانست از مقاومت روانی 2000 تومان با موفقیت عبور کند. درصورت ادامه دار بودن تقاضا و روند صعودی سهم، می توان اهداف 2368 تومان و 3000 تومان را برای سهم متصور بود.

تحلیل تکنیکال سدبیر به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر، اگر سهم با افزایش عرضه و فشار فروش روند ریزشی به خود بگیرد، حمایت های آن را می توان حوالی 2000 تومان، 1790 تومان، 1600 تومان و 1467 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران