تحلیل تکنیکال ریشمک به همراه نمودار (28 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال ریشمک به همراه نمودار (28 دی ماه 1398)

شرکت تولید و صادرات ریشمک (سهامی عام) در سال 1348 تاسیس و در اسفند ماه سال 1395 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و سال بعد در فهرست نرخ های بازار دوم فرابورس با نماد “ریشمک” زیرگروه “مواد و محصولات دارویی” درج گردید.

طی معاملات امروز این نماد تعداد 6.3 میلیون برگ سهم به ارزش 124 میلیارد ریال با قیمت پایانی 19492 ریال داد و ستد شد. با توجه به قدرت بیشتر خریداران نسبت به فروشندگان و همچنین بیشتر شدن حجم معاملات نسبت به میانگین ماهانه آن (3.8 میلیون) و نیز کمتر بودن P/E آن نسبت به گروه خود، نوید تحرکات مثبت در این سهم می دهد که درصورت ادامه دار بودن این روند می توانیم شاهد رشد قیمتی این سهم باشیم.

بررسی تکنیکالی این سهم نشان از رو به اتمام بودن اصلاح آن می دهد و میتواند با اتمام اصلاح و شکست مقاومت X-d با اهداف 2365 تومان، 3300 تومان و در نهایت 4850 قابل بررسی باشد.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در صورت ادامه دار بودن اصلاح و شکست خطوط حمایتی، حمایت های پیشروی سهم محدوده های 1700 تومان، 1540 تومان، 1370 تومان و درنهایت 1130 تومان میباشد که میتواند از هرکدام از این حمایت ها سهم با ورود خریداران و افزایش تقاضا روبرو شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام
    سپاس فراوان از تحلیل های خوبتون و همچنین اینکه توضیح خوبی هم برای تحلیل ارائه میدید
    اگر مقدور هستش نماد لابسا رو هم تحلیل بفرمایید
    ممنون

    • سلام و عرض ادب. سپاس از نظر شما. درخواستتون به تیم تحلیل منتقل شد.