تحلیل تکنیکال دی به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال دی به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)

نماد نماد دی که بیش از دو هفته قبل بسته شده بود امروز بازگشایی شد و ارزش هر سهم 9% منفی را به ثبت رساند. دی که بیش از دو هفته قبل بسته شده بود امروز بازگشایی شد و ارزش هر سهم 9% منفی را به ثبت رساند. حرکت ریزشی این سهم بسیار شدید بوده و انتظار می رود اصلاحی در مسیر حرکت قیمت شاهد باشیم. از این رو محدوده 370-390 تومان را منطقه ای مناسب برای انجام اصلاح قیمتی (پولبک) تلقی می کنیم. از نظر تکنیکالی، خطوط روند در ایچیموکو – تن کن سن (قرمز) و کی جن سن (آبی) – از نمودار قیمتی فاصله زیادی گرفته اند و برای حفظ تعادل در حرکت قیمت لازم است تا نمودار قیمت با اصلاح و استراحت خود این فاصله را جبران نماید.

از طرفی تغییر فاز ابر ایچیموکو از ابر صعودی (سبز) به ابر نزولی (قرمز) نوید آغاز حرکت نزولی بلند مدت را می دهد. در صورتی که سناریوی نزولی در سهم بانک دی دور از دسترس باشد انتظار داریم تا محدوده 230-250 تومان به عنوان منطقه حمایتی نقش ایفا کند. این منطقه محل تلاقی خطوط داینامیک تکنیکال و محل فلت شدن سنکواسپن در ابر کومو نیز می باشد. این مسئله اعتبار و اهمیت آن را بیشتر می کند. سرمایه گذاران می توانند از همین ناحیه برای انتخاب محدوده حد ضرر استفاده کنند.

سرمایه گذارانی که قصد ورود به این سهم را دارند بهتر است منتظر واکنش قیمت به محدوده قیمتی 230-250 تومان بمانند.

تحلیل تکنیکال دی به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با این تحلیل خودتون وسوادتون را زیر سوال بردید؟
    اگر سواد درست و حسابی ندارید تحلیل نادرست تحویل مردم ندید….

    • هیچ تحلیلی قطعیت ندارد و ممکن است نظر تحلیلگران نسبت به یک سهم با یکدیگر متفاوت باشد. در ضمن تحلیل های ارائه شده سیگنال خرید و فروش محسوب نمی شود و لطفا به تنهایی مبنای تصمیم گیری قرار نگیرد.