تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (9 مهر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (9 مهر ماه 1398)

شرکت رينگ ‌سازی ‌مشهد (با نماد خرینگ) از جمله شرکت های گروه “خودرو و ساخت قطعات” در بازار دوم بورس تهران است. هم اکنون قیمت سهم نماد خرینگ در منطقه حساسی قرار گرفته است. منطقه فعلی در سطح 560 تومان مهمترین مقاومت پیش روی این سهم تلقی می شود.

 با توجه به شیب روند صعودی که با زاویه ملایم و مناسبی همراه است و آرایش صعودی اندیکاتور، انتظار داریم این سهم بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد. حرکت صعودی ممکن است با اصلاح کوتاه مدت همراه باشد اما روند غالب رو به رشد خواهد بود. این دیدگاه به خصوص تا زمانی که اندیکاتور خط 50 درصد را به سمت پایین نشکند باقی ست. باید دقت داشت که ورود به این سهم از منظر تکنیکی پر ریسک محسوب می شود و در صورتی که اصلاح قیمتی تا میانگین متحرک (21 روزه) یا کف کانال اتفاق بیافتد؛ فرصت ورود کم ریسک تر را فراهم می کند.

هدف اول سهم خرینگ 670 تومان است. سهامداران بلند مدت می توانند با رعایت حد ضرر در نقاط 430 تومان یا 360 تومان به سهامداری خود ادامه دهند. قیمت هر سهم ” رينگ ‌سازی ‌مشهد ” در تاریخ 9 مهر ماه 1398 معادل 567 تومان است.

تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (9 مهر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *