تحلیل تکنیکال بموتو به همراه نمودار (20 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال بموتو به همراه نمودار (20 آذر ماه 1398)

شرکت موتوژن ، بزرگترین تولید کننده الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در خاورمیانه ، در تابلو اصلی بورس و گروه ” ماشین آلات و دستگاه های برقی” قرار دارد.

میانگین حجم معاملات ماهانه این نماد 1.642 میلیون بوده که در لحظه نگارش این گزارش در مدت زمان یک ساعت حجم معاملات بالای دو میلیون را تجربه کرده است و با قیمت 2115 تومان بین خریداران و فروشندگان داد و ستد می شود.

تابلو این نماد حاکی از بالاتر بودن قدرت فروشندگان می دهد که میتواند منجر به اصلاح اندک قیمتی این نماد شود. p/e (ttm) این نماد 7.64 که با توجه به p/e گروه خود، 15.78 ، در ادامه می تواند اختلاف 8 واحدی خود را با گروه جبران کند.

از دید تکنیکالی این نماد از اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته در یک روند انگیزشی طولانی مدت بوده که اکنون در موج اصلاحی و 4 خود قرار دارد که میتوان با اتمام اصلاح شاهد افزایش تقاضا در این سهم و ثبت سقف های جدید در این نماد بود.

نمودار تکنیکال بموتو
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در صورت ادامه روند صعودی این سهم در میان مدت می تواند قیمت های 3230 تومان در مرحله اول و سپس 4300 تومان را تجربه کند.

بیشتر بخوانید
تحلیل تکنیکال زدشت

در صورتی که سهم با اصلاح قیمتی مواجه شود و خط روند حمایتی خود را رو به پایین بشکند میتوان انتظار کاهش قیمت بیشتر این سهم و رسیدن به قیمت های 1545 تومان در مرحله اول و سپس 1343 تومان بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران