تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | تاریخ 8 آبان ماه 1399

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | تاریخ 8 آبان ماه 1399

در روز گذشته با قدرت گرفتن شاخص دلار در اثرعدم تصویب بسته حمایتی اقتصادی طلا ریزش نسبتا عمیقی را از محدوده 1915 دلار تا حدودا حوالی 1870 دلار تجربه کرد و پس از برخورد به ناحیه حمایت دینامیک خط مشکی متوقف گردید. پس از برخورد به این ناحیه اکنون روند صعودی به خود گرفته که با تثبیت قیمت بالای عدد 1905 دلار میتواند وارد مرحله جدیدی گردد.

دلیل واکنش منفی طلا خبر پیش افتادن نامزد دموکرات آقای جوبایدن در آمریکا نیز میتواند باشد زیرا در صورت انتخاب ایشان عملا شاهد قدرت گرفتن دلار در بازارهای جهانی خواهیم بود که در نهایت طبق نظر تحلیلگران اقتصادی این اتفاق دور از تصور است و با منطق اقتصادی همخوانی ندارد.

در صورت تثبیت قیمت طلا بالای تراز مقاومتی 1905 دلار میتوان صعود تا اهداف 2000 تا 2217 دلار را هموار دانست و چنانچه خط حمایت دینامیک مشکی که به عنوان تکیه گاه مستحکم قیمت شناخته شده به پایین شکسته شود شاهد نزول تا سطوح عمیق تا محدوده ی 1685 دلار نیز خواهیم بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *