ریزش بی سابقه قیمت اونس طلا در هفت سال اخیر | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (21 آبان ماه 1399)

ریزش بی سابقه قیمت اونس طلا در هفت سال اخیر | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (21 آبان ماه 1399)

شرکت آمریکایی فایزر اعلام کرد واکسن کووید-۱۹ که این شرکت تولید کرده، بیش از ۹۰ درصد در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر بوده است. چنین دارویی احتمالا روند احیای اقتصادی از همه گیری ویروس کرونا را سرعت بخشیده و نیاز به بسته محرک مالی بیشتر را کاهش می دهد (قدرت گرفتن دلار).

نتایج آزمایش گسترده واکسن کووید ۱۹ فایزر، امیدبخش ترین پیشرفت علمی بوده که تاکنون در مبارزه با کووید ۱۹ روی داده و در صورتی که تحقیقات بی خطر بودن تزریق این واکسن را نشان دهد، زمینه را برای شرکت پی فایزر و بیو اِن تک برای اجازه اضطراری از رگولاتورها (شرکت های تایید کننده اداره بهداشت جهت تولید انبوه) هموار می کند.

قیمت طلا پس از اعلام این خبر اونس به مقدار 110 دلار (4.6 درصد) تا محدوده 1850 دلار ریزش کرد و همه رشد قیمتی که از زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحت تاثیر امیدواری به تصویب بسته محرک مالی وسیع تر در این کشور پیدا کرده بود را از دست داد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • تشکر از تحلیل خوبتون
    بعد مشخص شدن اقای بایدن به عنوان رییس جمهور امریکا و باتخلیه انتظارات تورمی جامعه، از لحاظ تکنیکال هم دلار در یک گارد ریزشی قرار گرفته است که محدوده ۲۳ هزار تومان و ۱۹ هزار تومان حمایت های قوی چارت دلار می باشند.