تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | 15 آذر 1399

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | 15 آذر 1399

هفته گذشته پس از از ریزش سنگین قیمت اونس طلای جهانی، مقداری از این افت قیمت ها جبران گردید و قیمت اونس دوباره به سطح کلیدی مقاومتی 1850 دلاری نزدیک شد.

سوال این روزهای بسیاری از مردم این هست که آیا انس ریزش های بیشتری را تجربه خواهد کرد یا خیر و در پاسخ به این سوال باید گفت که نحوه واکنش قیمت در هفته های آتی به سطح مقاومتی 1850 دلاری تعیین کننده آینده رفتاری قیمت خواهد بود.

با احتمال بیشتر در صورت برگشت قیمت از سطح کلیدی 1850 دلاری میتوان شاهد ریزش قیمت تا سطوح پایین در 1675 دلار و حتی 1450 دلار نیز بود.

در صورت شکست سطح مقاومتی 1850 دلاری به سمت بالا نیز میتوان به افزایش قیمت تا سطوح مقاومتی 1900 و 2000 دلاری امیدوار بود.

در نهایت باید اشاره کنیم بازگشت قیمت طلا به قیمت های قبل از کرونا فقط در صورتی رخ خواهد داد که شکست سطح حمایتی 1675 دلاری و ریزش به زیر آن اتفاق بیفتد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران