تحلیل شاخص بورس شانگهای (SHCOMP) | تاریخ 15 شهریور ماه 1399

تحلیل شاخص بورس شانگهای (SHCOMP) | تاریخ 15 شهریور ماه 1399

همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید شاخص بورس شانگهای در تلاش سوم خود برای شکستن سقف کانال نزولی میان مدت 4 ساله خود است و پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا به سرعت دولت چین و بخصوص بازارهای مالی این کشور در حال ریکاوری اقتصاد خود هستند. به نظر میرسد در صورت توافق امریکا و چین بر سر مسائل اقتصادی و توافقات در فازهای تجاری عملیاتی شود بتواند تاثیر مثبتی روی بازارهای مالی آسیا بخصوص چین بگذارد.

در صورت شکست این کانال 4 ساله از سقف شاهد رشد سریع شاخص به اندازه ارتفاع کانال زرد رنگ تا سطوح مقاومتی 3675 و 4000 واحد خواهیم بود و چنانه در اثر تحولات منفی سیاسی اقتصادی شاهد ریزش مجدد به داخل کانال باشیم سطوح حمایتی قیمت عبارتند از 3177 و 3044 واحد.

هرگونه افزایش یا افت قیمت در شاخص بورس شانگهای از این جهت حائز اهمیت است که منجر به افزایش یا افت قیمت در بازار کامودیتی خواهد شد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *