بررسی گزارش فعالیت شسینا (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت شسینا (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت صنایع شیمیایی سینا می پردازیم.

محصولات شسینا

شسینا در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 6 میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با افزایشِ خوبِ 30 درصدی، به 8 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

صنایع شیمیایی سینا در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 23 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم امسال به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است. (70 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

عمده ی فروش این شرکت دو محصول هگزامین و پارافرمالدئید است. هگزامین در شهریور ماه 35 درصد افزایش تولید و 35 درصد افزایش فروش داشته و نرخ فروش بدون تغییر بوده است. پارافرمالدئید نیز 10 درصد افزایش تولید و 60 درصد افزایش فروش داشته و نرخ فروش تغییر چندانی نکرده است.

از هگزامین در انواع محصولات از جمله ترمز و کلاچ، محصولات ساینده، منسوجات بافته شده، چسب های لاستیک و نساجی، رنگ ها و لاک ها و غیره استفاده می شود. از پارافرمالدئید نیز در تولید رزین، چسب چوب، براق کننده برای رنگ و پوشش های عایق برای قطعات الکتریکی و غیره استفاده می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *