بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته سوم آذر 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته سوم آذر 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

#وآرین، بعد از شکست خط روند نزولی و تریگر در محدوده 220 تومان به سمت اهداف 260 و 300 تومان در حال حرکت است.

#فخوز، بعد از مدت زمان طولانی که بین دو محدوده 800 و 950 تومان قرار داشت، سرانجام به سمت سقف 950 تومان حرکت کرد اما هنوز نتوانسته است بالای این محدوده تثبیت شود.

#نوری، زمانی که در کف قیمتی 3315 تومان بود، معرفی شد و بعد از شکست سقف خود در 3700 تومان و رشد 36 درصدی به اهداف خود در قیمت 4000 و 4300 تومان که برای آن مشخص کرده بودیم دست یافت.

#ودی، بعد از واکنش به کف کانال صعودی که برای آن مشخص کرده بودیم و عبور از منطقه مهم 300 تومان، در حال رسیدن به سقف کانال صعودی و محدوده مهم 400 تومان است که به عنوان تارگت برای آن مشخص کرده بودیم.

#زشریف، بعد از شکست خط روند نزولی و شکست مقاومت مهم 1090 تومان و تثبیت بر روی آن، به نزدیکی سقف تاریخی خود در 1300 تومان دست یافت. در صورت شکست این سقف، محدوده 1500 تومان را به عنوان هدف برای این نماد در نظر می گیریم.

#سامان، بعد از واکنش به کف کانال صعودی، روند پرقدرت صعودی خود را آغاز کرد و توانست سقف تاریخی خود را نیز بشکند.

#ثنظام، علی رغم اصلاح کوتاهی که تا نزدیکی منطقه 250 تومان داشت، اما در نهایت توانست سقف قبلی خود در 320 تومان را بشکند.

#آپ، مقاومت سهم در 1750 تومان معرفی شده بود. قیمت از همین ناحیه توانایی رشد خود را از دست داد و نزدیکی مقاومت خود به نوسان های خنثی ادامه می دهد.

#طلا، مطابق انتظار ما قیمت ناحیه 3350 تومان را به خوبی شکست و روند صعودی را در پیش گرفت.

#وتجارت، سطح مهم 44-46 تومانی بالاخره به سمت بالا شکسته شد. این حرکت طبق تحلیل قبلی ما نشانه ادامه روند صعودی خواهد بود.

#چفیبر، حرکت قیمت بعد از آنکه مطابق تحلیل ما حرکت کوچکی داشت، کند و آهسته شده است. این مسئله می تواند فرصت ورود برای سرمایه گذاران جا مانده را فراهم کند.

#ددام، سهم پر بازدهی که از زمان تحلیل قبلی ما تاکنون حدود 47 درصد بازدهی داشته است. هم اکنون سهم ددام در صف فروش قفل شده است که می تواند نشانه فشار عرضه کنندگان در کوتاه مدت باشد. با اینحال سهامداران در همین نواحی می توانند مقداری از سود های خود را ذخیره نمایند.

#قنیشا، قیمت بعد از آنکه 12 درصد رشد داشت حدود 5 درصد نزول کرد. حرکات طبیعی قیمت در مسیر رسیدن به اهداف، تحلیل ما را معتبر نشان می دهد.

#ونوین، در تحلیل قبلی نشانه های صعود قیمت و پایان روند نزولی را بررسی کردیم. مقاومت داینامیک قیمت را میانگین متحرک 21 روزه در نظر گرفته بودیم که قیمت پس آنکه چند روزی با آن درگیر بود، نهایتا توانست مقاومت را به سمت بالا بشکند. بنابراین تحلیل ما همچنان معتبر است و سرمایه گذاران ریسک گریزتر می توانند برای ورود به سهم ونوین با توجه به تصمیمات معاملاتی خود، اقدام کنند.

#مرقام، با کاهش قدرت نسبی خریداران که در اندیکاتور مشهود است قیمت سهم مرقام استراحت افقی پیشبینی شده ما را در پیش گرفته است.

#وتوشه، از محل معرفی شده تاکنون شاهد آن هستیم که با عبور قیمت از ابر کومو بازدهی حدود 14 درصدی برای سهامداران محقق شده است. همانطور که انتظار داشتیم هدف 880 تومان رویت شد. تحلیل ما همچنان معتبر است و هدف بعدی 1020 تومان می باشد.

#وپاسار، قیمت مطابق تحلیل در حال حرکت است. هرچند از سرعت حرکت قیمت کاسته شده است. می توان ناحیه حمایتی جدیدی را در 225 تومان در نظر گرفت و اهداف سهم را مطابق تحلیل قبلی تلقی کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران