تحلیل تکنیکال مرقام به همراه نمودار (5 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال مرقام به همراه نمودار (5 آذر ماه 1398)

در تحلیل گذشته انتظار داشتیم قیمت سقف 500-560 تومانی را بشکند و به سمت اهداف 632 و 773 تومان حرکت کند. در زیر تحلیل جدیدی از نماد مرقام خدمت همراهان عزیز سیگنال ارائه خواهیم نمود.

نمودار قیمت مرقام در نزدیکی مقاومت های داینامیک خود قرار گرفته است. حجم بالای فروشندگان عرضه سهم را زیاد کرد باعث شد روند صعود شارپ قیمت متوقف شود.

تحلیل تکنیکال مرقام به همراه نمودار (5 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از لحاظ تکنیکالی سناریوی صعودی برای نماد مرقام محتمل تر به نظر می رسد. در اندیکاتور خط نمایانگر قدرت نسبی از قله های قبلی خود بالاتر رفته است که این امر فرضیه واگرایی منفی و سیگنال نزولی را خنثی می کند. از طرفی خط سیگنال در اندیکاتور تقاطع در جهت تغییر روند نداشته است و همچنان صعودی ست.

در ایچیموکو خطوط کی جون سن(آبی) و تن کان سن(قرمز) در جهت صعود در حال پیشروی هستند. اما باید دقت داشت که فاصله این خطوط با نمودار قیمت زیاد شده است و ممکن است در روزهای آینده قیمت کمی اصلاح یا استراحت افقی داشته باشد.

محدوده 590-600 تومانی حمایت مهمی را ساخته است. این منطقه سنکو اسپن فلت شده در آینده و کی جون سن فلت شده در گذشته بوده است. سهامداران می توانند از همین محدوده حمایتی برای قرار دادن حد ضرر خود استفاده کنند. اهداف قیمتی در تحلیل جدید ابتدا محدوده مقاومتی 800-840 تومان تلقی می شود و سپس با دنبال کردن حرکت قیمت می توان از اعداد رند یا ابزار فیبوناچی استفاده نمود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و خسته نباشید، چگونه میتوانیم سیگنال‌های و نمادهای سودآور را از شما دریافت کنیم

    • کاربر عزیز، ما در راستا اهداف سایت هیچ توصیه ای برای خرید و یا فروش نداریم و تحلیل ها و مقالات موجود در سایت صرفا برای اطلاع رسانی و افزایش توان تحلیلی کاربران عزیز طراحی شده اند

      • با سلام و درود
        بنده تازه با نرم افزار شما آشنا شدم
        از تحلیل های خوب شما پیداست ک واقعا تیم کارآمد و قوی دارید.سپاس