بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول آذر 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول آذر 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

#سامان، با عبور از مقاومت مهم 300 تومان در حال صعود به سمت سقف تاریخی خود در 355 تومان است.

#آ.س.پ، بعد از عبور از مقاومت های مهم 220 و 240 تومان و همین طور سقف تاریخی خود در 279 تومان، به سقف کانال صعودی و محدوده تارگت 300 تومان دست یافت. بعد از رشد 40 درصدی از محدوده ای که معرفی شد باید منتظر واکنش به این ناحیه مقاومتی مهم باشیم.

#وپست، بعد از واکنش به کف کانال صعودی که در تحلیل مشخص شده بود، از مقاومت 450 تومان عبور کرد. مقاومت مهمی بعدی آن 520 تومان است.

#زشریف، بعد از شکست خط روند نزولی و مقاومت 1090 تومان، در حال پیش روی به سمت خط میانی کانال است. مقاومت مهم بعدی آن، ناحیه 1200 تومان است.

#نوین، از قیمت 218 تومان دچار افت قیمتی شد و با نزدیک شدن به کف کانال صعودی و محدوده مهم 200 تومان، واکنش مثبت نشان داد.

#ودی، با حرکت در کانال صعودی که برای آن مشخص شده بود، به تارگت اولی که در محدوده 300 تومان برای آن تعیین شده بود، دست پیدا کرد. باید منتظر واکنش این نماد به این ناحیه مهم باشیم.

#فخوز، کماکان در محدوده رینج بین 800 تا 950 تومان در حال نوسان است و باید ببینیم قیمت کدامیک از این دو محدوده را خواهد شکست.

#نوری، بعد از برخورد با محدوده حمایتی مهم 3200 تومان، تا محدوده 3700 تومان که مقاومت مهمی برای آن بود صعود کرد اما نتوانست آن را بشکند و در حال حاضر در این دو محدوده در نوسان است.

#پترول، قیمت منطقه حمایتی خود را مجددا تست کرد و در حوالی حمایت 210-217 نوسان کرد. همانگونه که در تحلیل به آن اشاره کردیم می توان با در نظر گرفتن حمایت ها و مقاومت های کلیدی سهم، برای ورود یا خروج از سهم تصمیم گیری نمود. با توجه به اینکه محدوده حمایتی هنوز شکسته نشده است، تحلیل قبلی همچنان معتبر است.

#کچاد، مطابق تحلیل قیمت تا حمایت خود در محدوده 480-490 تومان نزول کرد و بعد از آن دقیقا از همین ناحیه با واکنش مثبت مواجه شد. تحلیل قبلی همچنان معتبر است و اگر حمایت یاد شده در سهم حفظ شود هدف اولیه 590 تومان خواهد بود.

#خگستر، مطابق تحلیل قیمت تا حمایت خود در محدوده790  تومان نزول کرد و بعد از آن دقیقا از همین ناحیه با واکنش مثبت مواجه شد. تحلیل قبلی همچنان معتبر است و اگر حمایت یاد شده در سهم حفظ شود هدف اولیه 1180 تومان خواهد بود.

#شفا، این سهم از زمان معرفی ما در سیگنال 17درصد رشد کرد. هدف قیمتی 1350 تومان است. با توجه به واکنش مثبت قیمت، سناریوی صعودی پیشبینی شده، محقق شد.

#حفارس، مطابق تحلیل قیمت تا حمایت خود در محدوده250  تومان نزول کرد و بعد از آن دقیقا از همین ناحیه با واکنش مثبت مواجه شد و 10 درصد رشد نمود. تحلیل قبلی همچنان معتبر است و اگر حمایت یاد شده در سهم حفظ شود هدف اولیه 400 تومان خواهد بود.

#غبشهر، این سهم دقیقا مطابق تحلیل به زیبایی از محدوده حمایتی 650 تومان رشد کرد. بعد از رشد 15 درصدی هم اکنون 5 درصد افت داشته است ولی کماکان در مسیر تحلیل به پیش می رود. هدف قیمت 950 تومان خواهد بود.

#پلاسک، یکی از بهترین نماد هایی  بود که در سیگنال خدمت همراهان عزیز معرفی شد. در مدت یک ماه این سهم درست از نقطه ای که معرفی شد نزدیک به 30 درصد بازدهی برای سهامدارانش به ارمغان آورد. با توجه به اینکه تحلیل سیگنال از این نماد مطابق پیشبینی ها بود، انتظار داریم هدف قیمتی 400 تومان نیز رویت شود.

#فباهنر، از نقطه معرفی شده روند خنثی سهم شروع شد. با توجه به رشد زیاد سهم این امر محتمل بود و در تحلیل قبلی خدمت همراهان گرامی سیگنال، استراتژی خروج از این سهم نیز بیان شد. تحلیل همچنان معتبر است.

#غمارگ، این سهم نیز بعد از معرفی ما در سیگنال و در ماه گذشته که شاخص کل بورس با یک درصد افت همراه بود، توانست 17 درصد بازدهی داشته باشد. جالب است که سهم از حمایت یاد شده در محدوده 770 رشد کرد. هدف قیمت همچنان 1160 خواهد بود.

#وتجارت، در تحلیل قبلی انتظار داشتیم با توجه به شواهد نزولی در این سهم، افت قیمت را داشته باشیم. همان گونه که پیشبینی می کردیم نزول سهم ادامه داشت اما با نوسانات صعودی کم قدرتی همراه بود. می توان حرکت قیمت را پولبک در مسیر نزول در نظر گرفت و یا منتظر واکنش قطعی قیمت به محدوده حمایتی 44-46 ماند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • خسته نباشید – عالی بود من تازه این نرم افزار را نصب کردم امیدوارم بتونم ازش استفاده حداکثری را ببرم – سپاسگزارم

    • کاربر عزیز، تحلیل های موجود در سایت به معنی سیگنال خرید و یا فروش نیست و صرفا برای افزایش اطلاع و توانایی تحلیل کاربران روی سایت قرار می گیرد