افزایش ادامه دار قیمت دلار یا عزم بازارساز در ایجاد ثبات در بازار؟

افزایش ادامه دار قیمت دلار یا عزم بازارساز در ایجاد ثبات در بازار؟

امروز صرافی های منتخب بازارساز بانکی 300 تومان به نرخ خرید و فروش دلار و یورو خود افزودند؛ بطوریکه نرخ فروش دلار خود را 12350 تومان اعلام نمودند.

برخی معامله گران علت این افزایش قابل توجه را جلوگیری از افزایش بیشتر نرخ ها در بازار آزاد ارز تهران و شهرهای مرزی عنوان میکنند و برخی دیگر  علت این اقدام را تغییر سیاست های بازار ساز و همراهی با عرضه و تقاضای بازار عنوان می نمایند.

همچنین در بازار آزاد حدود پیشنهادی فروشندگان جهت نرخ فروش دلار آمریکا حدود 12350 تومان عنوان می شود.

قیمت ها در بازار طلا

در بازارهای جهانی طلا که دیشب تحت فشار نزولی قرار گرفت و تا حدود کف کانال 1450 دلار نزول داشت.اکنون با افزایش 8 دلاری به 1458 دلار  رسیده است.

اما بازار داخلی طلا با کاهش همراه بوده است بطوریکه هر عدد سکه امامی اکنون با حدود 60000 تومان کاهش در حدود 4240000 تومان معامله می شود و  برای هر گرم طلای 18 عیار با کاهش 2800 تومانی ،قیمت 425900 تومان بر روی تابلوی طلا فروشی ها ثبت گردیده است.

در شرایط کنونی بازار با توجه به نزدیکی به موعد تسویه حساب های تجاری آخرسال میلادی و همچنین عزم بازار ساز در ایجاد ثبات در بازار بایستی رفتار آینده قیمت ها و معمامله گران در انتخاب موقعیت های خرید یا فروش را به نظاره نشست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *