آیا بازهم اقتصاد یورو تضعیف میشود؟

آیا بازهم اقتصاد یورو تضعیف میشود؟

پیش بینی های افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در حال از بین رفتن است که این امر باعث افت ارزش یورو خواهد شد.

 بازارهای پولی افزایش نرخ را در حدود سه سال آینده پیش بینی می کنند. 

مبادله ها نشان می دهد که تورم  در سال 2024 کمتر از 2 درصد و به زیر 1.7 درصد خواهد رسید.

 سنجش ها نشان می دهد که افزایش قیمت مصرف کننده هنوز از هدف بانک مرکزی اروپا کمتر است ، که نشان می دهد انتظارات برای هرگونه انقباض باید بیشتر به عقب رانده شود.

کریستوف ریگر ، سرپرست استراتژی در Commerzbank  می گوید: “یا بازار هنوز در حال کاهش قیمت تورم است یا قیمت آن خیلی زود بالا می رود یا هر دو

 کریستین لاگارد (رئیس بانک مرکزی اروپا) ماه گذشته : تا زمانی که تورم 2 درصد به طور پایدار به چشم نیاید نرخ ها افزایش نمی یابد.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

در حال حاضر افزایش موارد ابتلا به کروناویروس بهبودی از همه گیری را تهدید می کند و بازار با چگونگی بازگشت اقتصادی درگیر شده است.

در حالی که افزایش قیمت مصرف کننده در ماه جولای به 2.2 درصد رسید( سریع ترین سرعت از سال 2018) ، سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا تلاش کردند تا تأکید کنند که این افزایش گذرا است.

تمامی داده های اقتصادی بالا بر این نکته تاکید دارند که بانک مرکزی اروپا نگران تورم نیست و برای حمایت از اقتصاد به تزریق پول ادامه خواهد داد. از بعد همه گیری کرونا نیز همچنان این اتحادیه نگران موج های شیوع بوده و نیازی به افزایش نرخ بهره نیست چون موقعیت اقتصاد همچنان شکننده است. با داده های بالا انتظار میرود واحد پولی یورو تضعیف شود و به سطوح پایین تری نسبت به سایر ارزها دست یابد.

تحلیل شاخص یورو

در نمودار روزانه زیر مشاهده میکنید که قیمت سطح روند مورب را شکسته و حمایت 117.20 واحد را از دست داده است از این رو قیمت میتواند تا سطوح حمایتی سبزرنگ  بعدی در 116.0 و 114.0 واحد ریزش نماید.

با احتمال کمتر در صورت صعود قیمت سطوح مقاومتی قرمز 119.0 و 120.0 واحد بر سر راه قیمت قدرت نمایی خواهند کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال شاخص یورو

نمودار تحلیل تکنیکال شاخص یورو
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *