کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟

کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز چند شرکت بورسی در مجامع فوق‌العاده خود در خصوص افزایش سرمایه خود تصمیماتی را اتخاذ کردند تا پس از تصویب آن از سوی سازمان بورس، تعداد سهام خود را افزایش دهند.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوس) بود که هیات مدیره آن قصد دارد سرمایه خود را از 6 هزار میلیارد ریال به 9 هزار میلیارد افزایش دهد. این افزایش سرمایه 50 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد.

شرکت عطرین نخ قم (نطرین) نیز در مجمع عمومی فوق‌العاده خود که صبح امروز برگزار شد در خصوص افزایش سرمایه 452 درصدی خود تصمیم قطعی گرفت. بدین ترتیب این شرکت تا پایان سال مالی 99 سرمایه خود را از 100 میلیارد ریال به بیش از 452 میلیارد ریال افزایش خواهد داد.

همچنین هیات مدیره شرکت کاشی صدف سرام استقلال (کصدف) نیز با توجه به گزارش توجیهی هیات مدیره پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی را از محل آورده نقدی سهامداران را داده است، بدین ترتیب در صورت تایید سازمان بورس، سرمایه این شرکت به 120 هزار میلیارد ریال به 240 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام
    میشه گزارشی از مجمع ذوب آهن اصفهان ارائه بدید