پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۱۱اسفند/ بازار نظاره‌گر رفت‌وبرگشت قیمت دلار

پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۱۱اسفند/ بازار نظاره‌گر رفت‌وبرگشت قیمت دلار

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاینفاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاینبا اشاره به ثبات قیمت‌ها در بازار طلابیان کرد: امروز بازارهای جهانی تعطیل بود و دلار هم حدود 200تومان نوسان داشت به همین دلیل بازار طلا شرایط باثباتی داشت و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرد.

به گفته محمدولی، امروز قیمت طلا در مقایسه با روز گذشته حدود 10هزار تومان و سکه امامی 100هزار تومان ارزان شد و انواع دیگر سکه نیز با اندکی کاهش قیمت همراه بودند.

رییس اتحادیه طلا درباره وضعیت تقاضا در بازار طلا اظهار کرد: در روزهای پایانی سال حجم معاملات در بازار طلا همچنان پایین بوده و مردم به دلیل نوسان قیمت‌ها و نااطمینانی نسبت به شرایط آینده دست از خرید و فروش طلا و سکه کشیده‌اند.

این فعال بازار طلا اضافه کرد: البته وضعیت تقاضا به خصوص برای سکه تا هفته پیش بهتر بود اما این روزها رکود دوباره به بازار برگشته که در نتیجه همین کاهش خرید، حباب سکه از 700هزار تومان هفته پیش به حدود 500هزار تومان در بازار امروز رسیده است.

محمدولی با پیش‌بینی قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: نگاه بازار طلا به روند قیمت دلاراست و از آنجا که این بازار به شدت تحت تاثیر اخبار سیاسی قرار گرفته نمی‌توان چشم‌انداز دقیقی از قیمت دلار و طلا داشت؛ اما خبرهای مثبتی در مورد روابط سیاسی ایران و آمریکا به گوش می‌رسد که در صورت تحقق این موضوع می‌توان احتمال داد قیمت دلار و طلا روند نزولی در پیش داشته باشد.

قیمت طلا و سکه 10اسفند ماه99

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت سکهامامی به 11میلیون و 50هزار و سکه طرح قدیم به 10میلیون و 600هزار تومان کاهش یافت.

محمدولی افزود: قیمت نیم سکه به شش میلیون و 300هزار، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و 300هزار تومان رسید؛ بهای هر مثقال طلای 17عیار در بازار امروز چهار میلیون و 660هزار و هر گرم طلای 18عیار یک میلیون و 75هزار تومان است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.