نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند قیمت جهانی طلا

نظرسنجی کیتکو نیوز درباره روند قیمت جهانی طلا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی شرکت کننده در نظرسنجی این هفته بر این باورند که ادامه جنگ تجاری بین امریکا و چین و اعمال تعرفه های تجاری جدید دو کشور علیه یکدیگر از یک سو و سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی شرکت کننده در نظرسنجی این هفته بر این باورند که ادامه جنگ تجاری بین امریکا و چین و اعمال تعرفه های تجاری جدید دو کشور علیه یکدیگر از یک سو و سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو امریکا موجب خواهد شد تا قیمت طلا در روزهای اینده نیز افزایش یابد.

بر اساس این گزارش پس از تصمیم امریکا و چین برای اعمال تعرفه های تجاری جدید علیه یکدیگر و اظهارات جروم پاول رییس فدرال رزرو امریکا در نشست سالیانه جکسون هول، قیمت طلا بار دیگر با افزایش چشمگیری روبرو شده و در پایان معاملات روز جمعه به بیش از 1526 دلار رسیده است.

در نظرسنجی این هفته 15 تحلیلگر ارشد اقتصادی شرکت کردند که 10 نفر معادل 67 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته اینده افزایش خواهد یافت. 4 نفر معادل 27 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای اینده تغییری نخواهد داشت و یک نفر معادل 8 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده است.

در نظرسنجی انلاین نیز 866 نفر شرکت کردند که از این تعداد 524 نفر معادل 54 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد. 183 نفر معادل 25 درصد به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 159 نفر معادل 21 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها