فروسیل عرضه اولیه ای برای صندوق های سرمایه گذاری

فروسیل عرضه اولیه ای برای صندوق های سرمایه گذاری

براساس اعلام بازار فرابورس ایران امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 شاهد عرضه اولیه شرکت فروسیلیسیم خمین (سهامی عام) خواهیم بود.

در این عرضه اولیه 5 درصد از کل سهام شرکت ” فروسیلیسیم خمین” به فروش خواهد رسید که از این تعداد 40 میلیون سهم برای عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط (صندوق های سرمایه گذاری)در نظر گرفته شده است.

عرضه اولیه فروسیل فقط توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل خریداری است.

سرمایه گذاری هوشمندانه در عرضه های اولیه

سرمایه گذاران حقیقی و خرد می توانند با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها، به طور غیرمستقیم در عرضه اولیه فروسیل شرکت کنند. در این صورت سرمایه گذار می تواند به نسبت رشد دارایی در صندوق، کسب سود کند.

باید دقت داشت که سهام عرضه اولیه فروسیل به طور مساوی بین صندوق ها تقسیم نمی شود و بر اساس زمان و حجم تقاضا، متقاوت خواهد بود. در عرضه اولیه پیش که صندوق های سرمایه گذاری برای خرید نماد “حگهر” اقدام کردند، از بین ۱۲۸ صندوق متقاضی عرضه اولیه شرکت گهر ترابر سیرجان، در نهایت ۲۶ صندوق موفق به خرید سهم «حگهر» شدند.

نماد معاملاتی فروسیل سومین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱ بازار سرمایه می‌باشد. عرضه اولیه فروسیل قابل عرضه به عموم مردم نمی‌باشد و تنها به سرمایه گذاران واجد شرایط و صندوق های سرمایه گذاری تعلق می‌گیرد.

  • نام شرکت: شرکت فروسیلیسیم خمین
  • نماد: فروسیل
  • زمان عرضه اولیه: چهارشنبه 21  اردیبهشت 1401
  • ساعت ثبت سفارش: از ساعت 9:30 تا 11:30
  • حداکثرسهام قابل سفارش: 4 میلیون سهم
  • قیمت مبنا: 19،000 ریال

تقریبا 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

معرفی شرکت فروسیلیسیم

شرکت فروسیلیسیم خمین در سال 90  تاسیس شد و در سال 93  فعالیت خود را آغاز کرد. ظرف مدت کمی توانست در بازار فرابورس ایران پذیرفته شود.

شرکت فروسیلیسیم خمین در گروه  فلزات اساسی و زیر گروه تولید آهن و فولاد پایه درج شده است و یکصد و چهل و سومین شرکت در بازار دوم به شمار می رود

این شرکت به صورت دقیق در حوزه هایی چون: فعالیت های معدنی؛ خرید و فروش، فروآلیاژها، ارائه خدمات آزمایشگاهی، اکتشاف، استخراج، بهره برداری، کانه آرایی، فراوری از معادن فلزی و غیر فلزی، خرید و فروش مواد معدنی، تعمیر و بازرسی انواع ماشین آلات و مصالح صنایع معدنی و خدمات مهندسی و امور صادارات و واردات این عرصه ها فعالیت دارد.

برای مشاهده آخرین اخبار می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام سهمی که ارزان هست را به مانمی فروشند سهم های گران رابه ماحقیقیها می فروشند ماهم دیگه سهام صندوقها رو نمی خریم دست خودشان باشه درجا بزنند