طلا دوباره گران می‌شود؟

طلا دوباره گران می‌شود؟

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینفاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به افزایش دوباره قیمت طلا و سکه اظهار کرد: امروز علاوه بر افزایش حدود 15دلاری اونس جهانی، روند دلار هم تحت تاثیر برخی اخبار صعودی شد و به تبع آن قیمت طلا و سکه هم افزایش یافت.

به گفته محمدولی، اگرچه طلا به مرز یک میلیون و سکه به کانال 9میلیون تومان رسیده بود اما امروز قیمت طلا متاثر از عوامل گفته شده حدود 20هزار و سکه 230هزار تومان گران شد، این درحالیست که همچنان بازار طلا و واحدهای طلافروشی تعطیل و تقاضا به شدت افت کرده است.

رییس اتحادیه طلا با پیش‌بینی روند قیمت‌ها بیان کرد: واکنش طلا و سکه به اخبار و نوسانات دلار به حداقل رسیده بنابراین انتظار افزایش یا کاهش چشمگیری در قیمت‌ها نداریم؛ البته با توجه به خبرهای خوبی که درمورد برجام به گوش می‌رسد، درصورت توافق ایران و آمریکا شاهد کاهش جزیی قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

قیمت طلا و سکه اول اردیبهشت ماه 1400

این فعال بازار طلا با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: قیمت سکه امامی با رشد 320هزار تومانی به 10میلیون و 320هزار و بهای سکه طرح قدیم با 200هزار تومان افزایش به 10میلیون و 100هزار تومان رسید.

محدولی اضافه کرد: قیمت نیم سکه هم پنج میلیون و 900هزار، ربع سکه سه میلیون و 800هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 100هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای 17عیار طبق ارزش اونس و نرخ ارز به چهار میلیون و 421هزار و هر گرم طلای 18عیار به یک میلیون و 20هزار تومان افزایش یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.