سود هر سهم “هجرت” افزایشی بود

سود هر سهم “هجرت” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پخش هجرت با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت پخش هجرت در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۷ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال سود خالص […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پخش هجرت با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پخش هجرت در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۷ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۸۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷۹ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۴۰ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

هجرت” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۷۰ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پخش هجرت، دلیل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را به شرح زیر اعلام کرد:

کاهش هزینه مالی در سه ماهه اول ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از کاهش تسهیلات دریافتی از یک هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷به یک هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال در ۳۱ خرداد ماه سال جاری است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام
    سیگنال بسیار عالی هست
    کاش در نمودار سهام سیگنال خرید و فروش و تحلیلش اضافه میشد
    متشکرم