دلار به بالاترین سطح یک ماه گذشته رسید / طلا ثابت ماند

دلار به بالاترین سطح یک ماه گذشته رسید / طلا ثابت ماند
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد توافق تجاری با چین قریب‌الوقوع است اما جزئیاتی در این زمینه ارائه نداد.  به‌دنبال افزایش امیدواری‌ها برای پایان جنگ تجاری شاخص دلار که در حال حاضر در بالاترین سطح یک ماه گذشته قرار دارد، در معاملات روز چهارشنبه […]

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد توافق تجاری با چین قریب‌الوقوع است اما جزئیاتی در این زمینه ارائه نداد.

 به‌دنبال افزایش امیدواری‌ها برای پایان جنگ تجاری شاخص دلار که در حال حاضر در بالاترین سطح یک ماه گذشته قرار دارد، در معاملات روز چهارشنبه ثابت ماند.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در برابر سبدی از ارزهای دیگر را اندازه‌گیری می‌کند، امروز در سطح ۹۸٫۳۰۹ قرار گرفت.

در معاملات امروز هر یورو به ۱٫۰۱۲ دلار رسید. همچنین هر دلار به‌ازای ۷٫۰۲۳۲ یوان چین مبادله شد.

فدرال‌رزرو در پایان ماه اکتبر برای سومین بار نرخ بهره را در سال جاری میلادی کاهش داد. این اقدام بانک مرکزی موجب شد تا اندکی از ارزش دلار کاسته شود. اما به‌نظر می‌رسد این میزان از کاهش مورد رضایت رئیس‌جمهور آمریکا نبوده و او با انتقاد از بانک مرکزی گفته، نرخ بهره باید بیشتر و سریع‌تر از میزان فعلی کاهش پیدا کند.

تحلیلگران انتظار دارند، فدرال‌رزرو تا پایان سال ۲۰۱۹ یک بار دیگر نرخ بهره را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد، امیدها به توافق تجاری اشتهای سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های امن را کاهش داده است.

هر اونس طلا همچنین در معاملات امروز با قیمت هزار و ۴۵۷ دلار و ۹۱ سنت معامله شد. این در حالی است که در روزهای ابتدایی هفته گذشته میلادی، قیمت جهانی طلا به محدوده هزار و ۵۰۰ دلار رسیده بود.

بر اساس گزارش‌ها، افزایش خوش‌بینی‌ها به توافق تجاری موجب شد، فلز زرد در هفته ابتدایی نوامبر (هفته گذشته) بدترین عملکرد هفتگی خود را طی سه سال گذشته به ثبت برساند و با افت ۳٫۴ درصدی مواجه شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد، موجودی اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست که بزرگ‌تری صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز سه‌شنبه ۰٫۴۵ درصد کاهش یافت و به ۸۹۷٫۰۹ تن رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها