جنگ ترکیه با ارز آن چه کرد؟ / قیمت لیر به کمترین میزان دو ماه اخیر رسید

جنگ ترکیه با ارز آن چه کرد؟ / قیمت لیر به کمترین میزان دو ماه اخیر رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، قیمت لیر ترکیه به کمترین میزان دو ماه اخیر خود رسید. کشور ترکیه که طی روزهای اخیر علیرغم هشدارها همچنان به حمله‌های نظامی خود علیه کشور سوریه ادامه می‌دهد با افت ارزش پول ملی مواجه شده است. در ایران نیز قیمت ارز این کشور کاهش پیدا […]

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، قیمت لیر ترکیه به کمترین میزان دو ماه اخیر خود رسید.

کشور ترکیه که طی روزهای اخیر علیرغم هشدارها همچنان به حمله‌های نظامی خود علیه کشور سوریه ادامه می‌دهد با افت ارزش پول ملی مواجه شده است.

در ایران نیز قیمت ارز این کشور کاهش پیدا کرده است.

آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز نشان می‌دهد قیمت پایانی هر لیر ترکیه در روز گذشته (۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۸) به ۱۹۷۱ تومان رسیده که تقریبا طی دو ماه اخیر کمترین میزان این ارز بوده است.

آخرین باری که قیمت لیر ترکیه در سطح قیمتی ۱۹۷۰ تومان قرار داشت مربوط به اوایل شهریو ماه امسال بود که در اواخر شهریور ماه توانست از مرز ۲۰۰۰ تومان بگذرد.

با شروع زمزمه‌های شروع جنگ ترکیه علیه سوریه، قیمت لیر افت پیدا کرد و با شروع رسمی این جنگ، روند نزولی آن ادامه پیدا کرد و تشدید شد.

با گذشت حدود پنج روز از شروع حمله کشور ترکیه به کشور سوریه قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد با افت ۱٫۳ درصدی از حدود دو هزار تومان به ۱۹۷۰ تومان رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها